Absolutely nothing

Ismét újoncot avatunk a podcastban, a Serie A és Premier League adásainkban egyaránt gyakran megforduló műsorvezető kollégánk, Melczer Zsolt személyében. Így pedig természetesen elsősorban ezek a sorozatok hozták fő témáinkat, már csak azért is, mert újabb komoly rangadók okán egyébként is volt miről beszélni mindkét bajnokság kapcsán. Elsősorban a Chelsea-Pool és a Lazio-Milan utózengéi uralták az adást, de azért szóba kerül többek között a Leicester, az Inter, a következő BL-forduló és a kelet-európai klubok helyzete is.

Letölteni innen lehet!

Reklámok

4 gondolat “Absolutely nothing” bejegyzéshez

  1. Sziasztok! A podcast közben mikor egy pillanat említést tetettek Ranocchiaról, az jutott eszembe, hogy szerintetek ő nem top olasz védő? Vagy csak én értékelem túl? Emlékszem rá, hogy évekkel ezelőtt Ventura Barijanak, s annak is a védelmének tengelyét alkották ők ketten Bonuccivval, s hozzáteszem tanárian. Akkor azt mondtam, hogy kb. 12 évre megvan oldva az olasz válogatott defenzív vonala… Ehhez képest most szerintem Rano parkoló pályára helyezése méltatlan.

    Kedvelik 1 személy

    1. Szia Robi!

      Nagyon érdekes a felvetésed! Ranocchia a Bariban szerintem is nagyon jól játszott, bár ott Ventura folyamatosan három védővel állt fel, az Interben ez csak Mazzarri idejében volt jellemző. Egy-másfél éve még én is olasz topvédőnek mondtam volna őt, de azóta annyi a hiba a játékában, hogy nehéz lenne dicsérni őt…

      Simán lehet, hogy csak az önbizalma hiányzik, de egyelőre a jelenlegi Ranocchiával kapcsolatban egyetértek Mancinivel: én sem játszatnám őt állandó kezdőként.

      Üdv:
      Tibi

      Kedvelés

  2. Sziasztok!
    Igen, ez teljesen jogos, hisz tök értelmetlen lenne ebben a helyzetben fölöslegesen bontani a védelmet Mancininek, vagy Silvinhonak, akinek szerintem igen erős szava lehet a hátsó alakzat kialakításában /amúgy hihetetlen milyen lázban ég a kis brazil a technikai zónában/. Ranocchiáról már csak annyit, hogy ha így halad én azt sem bánom, ha visszatér a Genoahoz a télen, főleg ha most a befektetési tárgyalások jól alakulnak Giovanni Calabrò-val… 🙂
    További jó munkát srácok!

    Kedvelik 1 személy

Vélemény, hozzászólás?

